راهنمای سایت

بعد از آنکه کمیته انضباطی انجمن غرفه سازان در شهریور سال ۹۸ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود، با توجه به گستردگی و تنوع فعالین مرتبط با موضوع غرفه سازی، با حجم گسترده ای از شکایات و پرونده های وارده مواجه گردید.
دسته‌بندی پرونده‌های وارده که شامل شکایت نامه و مستندات الصاقی می گردد، اولویت بندی آنها با رعایت اهمیت، تکمیل مستنداتی که گاها هنگام ارسال شکایت فراموش شده است، سختی بایگانی پرونده های رسیدگی شده با توجه به کمبود فضای دفتری انجمن، نیاز به دسترسی آسان به احکام صادره برای شاکی و متشاکی و اعضای کمیته، نیاز به آگاهی شاکی از روند بررسی و امکان پیگیری در این خصوص، ارسال شکایت و مدارک به صورت فیزیکی و حضوری به دفتر انجمن و مواردی از این دست، باعث شد اعضای کمیته انضباطی از هیأت مدیره انجمن درخواست ایجاد بستری الکترونیک برای این کمیته نمایند.

سامانه انضباطی انجمن غرفه سازان، با ویژگی های زیر امکان خدمات دهی به مراجعین و متعاملین خود را ایجاد کرده است:

  • امکان ارسال شکایت و مستندات مربوط به صورت کامل
  • امکان ارسال درخواست مشاوره در زمینه های مرتبط
  • امکان ارتباط با اعضای کمیته به صورت الکترونیک
  • امکان پیگیری روند بررسی پرونده ارسالی برای فرستنده به صورت آنلاین
  • امکان اطلاع از قوانین و مقررات، آیین نامه بروز و اطلاعیه‌ها و اخبار کمیته
  • توضیحات کامل در خصوص گردش کار کمیته، اعضای کمیته، تاریخچه، آمار و صورت جلسات کمیته
  • امکان دریافت اطلاعات تماس کمیته به صورت کامل
  • امکان ثبت نام در سامانه با هدف دریافت اعلانات و دسترسی به پنل شخصی
  • پنل پیامکی جهت اطلاع و پیگیری وضعیت درخواست
  • آگاهی از تمامی درخواست های ارسالی برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
  • امکان درخواست تجدید نظر برای رای صادره در خصوص شکایت ارسالی

 

از سوی دیگر سامانه انضباطی انجمن غرفه سازان ویژگی های زیر را برای اعضای کمیته فراهم کرده است:

  • امکان دسترسی به لیست کامل موارد ارسالی در قالب شکایات و یا مشاوره به صورت آنلاین و بروز
  • امکان دریافت فرم های ارسالی در قالب pdf با پیوست فایل های مستندات ارسال
  • امکان درج رای در هر پرونده شکایت الکترونیک ارسالی
  • امکان ارسال پاسخ برای درخواست های مشاوره به صورت الکترونیک
  • امکان دسترسی به بایگانی و سوابق شکایات در هر زمان
  • گردش کار تعریف شده ویژه اعضای کمیته برای تمامی مراحل شکایات و درخواست ها

این سامانه به صورت کامل بستری الکترونیک جهت تسهیل ارسال شکایت و پیگیری آن برای شاکی از یکسو و دسترسی الکترونیک به پرونده ها، رسیدگی و اعلام رأی برای اعضای کمیته و بطور کلی روندی الکترونیک برای شکایات ارسالی از زمان ارسال شکایت تا صدور رأی کمیته؛ ایجاد می نماید. همین روند در خصوص مشاوره ها نیز صادق است و با ارسال فرم مشاوره اعضای کمیته امکان پاسخگویی به آنرا به صورت آنلاین خواهند داشت.

تمامی مراحل شکایت توسط فلوچارت های ایجاد شده گردش کار معینی را دارا هستند.

مراحل رسیدگی به شکایت شامل:

  • ثبت شکایت از طریق سامانه
  • بررسی اولیه از طریق سامانه
  • نوبت دهی جهت حضور در جلسه و اعلام از طریق سامانه
  • برگزاری جلسه با حضور طرفین دعوی
  • صدور رای کمیته و ابلاغ از طریق سامانه
  • فرصت درخواست تجدید نظر ظرف یک هفته از طریق سامانه

با ثبت نام در سامانه انضباطی انجمن غرفه سازان می توانید از روند پرونده های خود و یا اعلام شکایت از شما در قالب اعلام مطلع گردید. در پنل کاربری خود اطلاعات مورد نیاز مرتبط با شما نمایش داده می شود.

کاربرانی که در سامانه ثبت نام کرده باشند می توانند تمامی درخواست هایی را در قالب های شکایات، مشاوره و یا ارتباط با اعضای کمیته ارسال کرده اند به صورت یک جدول با مشخصات کامل و گردش کار درخواست ها مشاهده نمایند.

جهت اطلاع از روند پرونده و اطلاع از موارد مهم، برای کاربران از طریق بخش اعلانات پنل کاربری، ارسال ایمیل و یا پیامک اقدام می شود.

در مواردی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته باشید، ممکن است پیامک برای شما ارسال نگردد.

ارسال کننده شکایت می تواند گردش کار صورت گرفته در کمیته انضباطی را به صورت کامل رصد نموده و از نوبت دهی و یا احکام صادره بصورت آنلاین مطلع گردد.